Zo maak je customer journey mapping pas echt betekenisvol

Zo maak je customer journey mapping pas echt betekenisvol

In een wereld waarbij je gebruikers steeds meer op zoek zijn naar meer betekenis, kun je je afvragen hoe je hierop moet inspelen. Dit kan met customer journey mapping.   De opkomende betekeniseconomie heeft grote invloed op de manier waarop we als merk of organisatie...

Lees meer
Merk positioneren? Stop with why!

Merk positioneren? Stop with why!

De afgelopen jaren heb ik veel positioneringssessies voor uiteenlopende organisaties mogen begeleiden. Vaak zijn dit verhelderende sessies waarmee genoeg input wordt verkregen om de komende jaren weer actief met je merk aan de slag te gaan. Een middel die vaak door...

Lees meer
In drie stappen een winnende merkbelofte.

In drie stappen een winnende merkbelofte.

Als merk heb je veel te vertellen. Je bestaansrecht als merk in een enkele zin omschrijven kan dan nog wel eens lastig zijn. De afgelopen jaren zijn er veel verschillende tools ontwikkeld om je merkbelofte op papier zijn. Desondanks is het kort en bondig op papier...

Lees meer
Podcast! met Ask Mathijs

Podcast! met Ask Mathijs

En hij is live! Eind vorig jaar ging ik in gesprek met Mathijs Kok van Ask Mathijs. Tijdens de blog gingen we dieper in over de nut en noodzaak van een purpose voor je merk. Met wat koudwatervrees heb ik toch een duik genomen in de wereld van podcasts. Wat een...

Lees meer
Beleveniseconomie anno 2020. Tijd voor nieuwe inzichten.

Beleveniseconomie anno 2020. Tijd voor nieuwe inzichten.

Voor Frankwatching heb ik onderstaand artikel geschreven. Het artikel is te lezen op: https://www.frankwatching.com/archive/2019/12/03/beleveniseconomie-2020-nieuwe-inzichten/   Het regisseren van een ultieme klantbeleving is een belangrijke factor voor het...

Lees meer
Word een retailer van betekenis: start met transformeren

Word een retailer van betekenis: start met transformeren

Voor Frankwatching heb ik onderstaand artikel geschreven. Het artikel is te lezen op: https://www.frankwatching.com/archive/2019/11/06/toekomst-retail-transformeren/  Sinds de aandacht voor de beleveniseconomie is het orkestreren van een ‘perfecte beleving’ een...

Lees meer
Waarom bewuste merken de nieuwe norm worden

Waarom bewuste merken de nieuwe norm worden

We zien steeds meer merken die als doel hebben een positieve bijdrage te leveren aan de verbetering van mens, milieu en maatschappij. Om zo een positief effect op de wereld te realiseren. Zo heeft Unilever besloten al haar merken de komende jaren deze verschuiving te...

Lees meer

Laatste blogs

Contact


Telefoon:
+31 (0)6 144 33 583

Adres:
better brands
Nieuwe Kazernelaan 17
6711 JA Ede

Email:
info@betterbrands.nl

Kvk-nummer: 75832208
Btw-id: NL001895948B05