Erik Jager

Erik Jager

Mijn levensverhaal

Je leven verrijken. Inspireren en jou een ander mens maken. Vanuit deze overtuiging ben ik gestart met better brands.

×

Mijn levensverhaal

Erik Jager

Hallo! Ik ben Erik! Aangezien ik in 1980 geboren ben, kun je mij beschouwen als één van de eerste millennials op aarde. Dat betekent dat ik ben opgegroeid in een snel veranderende wereld. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik voor het eerst een Atari in mijn handen had en leerde programmeren op een MSX.

Als vijftienjarige heb ik mijn eerste werkervaring opgedaan in een van de eerste belevingsconcepten van Nederland; de Jungle Dome! Dit was een van de grootste mijlpalen in mijn leven. Als logisch gevolg ben ik Imagineering gaan studeren. Een studie waarin Pine & Gilmore (the experience economy) een rode draad vormden. Het was voor mij dan ook een grote eer Joe Pine in 2019 te mogen ontmoeten.

Na mijn studie ben ik meer dan 10 jaar binnen de bureauwereld werkzaam geweest. Hier ben ik betrokken geweest bij een groot aantal projecten op het gebied van branding en activatie. Eerst als Account Manager, later als Creatief Strateeg en uiteindelijk als Operationeel Directeur. Ik heb voor een groot aantal klanten zowel (inter)nationaal als regionaal mogen werken.

Neem contact op!

better brands

Mijn bedrijf

Nu zul je, je wel afvragen hoe mijn geschiedenis zich heeft gebracht naar better brands. Een bureau voor branding en purpose. Dat is eigenlijk heel logisch. De betekeniseconomie heeft zijn intrede gedaan. Dat wil niet zeggen dat we geen behoefte meer hebben aan nieuwe belevenissen. Maar ze moeten er wel steeds meer toe doen. Je leven verrijken. Inspireren en jou een ander mens maken. Vanuit deze overtuiging ben ik gestart met better brands. Want ik ben ervan overtuigd dat merken de sleutel naar een betere, meer inspirationele en duurzamere wereld in handen hebben.

Ik zorg ervoor dat jij en je merk een grotere impact krijgen op de wereld. Dat doe ik door onder andere:

Heb ik je geprikkeld?

Neem contact op

Het is mijn missie merken bewust te maken van de positieve impact die zij kunnen leveren aan het dagelijkse leven van mens milieu en maatschappij.

better brands

Mijn missie

Het is mijn missie merken bewust te maken van de positieve impact die zij kunnen leveren aan het dagelijkse leven van mens milieu en maatschappij. Dat doe ik door met ze in gesprek te gaan. De essentie van het ieder merk doorgronden om van daaruit het fundament te leggen voor iedere organisatie. Waarom? Hoe? Welke? Wie? De vraag achter de vraag doorgronden om zo de logica te vinden. Dat is wat mij dagelijks bezig houdt. Waarom? omdat sommige antwoorden die gegeven worden niet altijd logisch zijn. Soms te makkelijk lijken of soms beter, eerlijker, verantwoorder, efficiënter beantwoord kunnen worden.

Mijn natuurlijke nieuwsgierigheid gecombineerd met mijn passie om merken verder te helpen resulteert in better brands. Een bureau voor het realiseren van positieve impact.

Neem contact op!

Zij gingen je voor

Logo KNVB
Logo DBS Automotive