Erik Jager

Blog

×

Merk positioneren? Stop with why!

Merk positioneren? Stop with why! De afgelopen jaren heb ik veel positioneringssessies voor uiteenlopende organisaties mogen begeleiden. Vaak zijn dit verhelderende sessies waarmee genoeg input wordt verkregen om de komende…Lees verder

Podcast! met Ask Mathijs

Podcast! met Ask Mathijs En hij is live! Eind vorig jaar ging ik in gesprek met Mathijs Kok van Ask Mathijs . Tijdens de blog gingen we dieper in over…Lees verder

Beleveniseconomie anno 2020

Beleveniseconomie anno 2020. Tijd voor nieuwe inzichten Het regisseren van een ultieme klantbeleving is een belangrijke factor voor het succes van veel organisaties. Het boek ‘The Experience Economy’ van Pine…Lees verder

Design thinking vs Design sprint.

Design thinking vs Design sprint. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Design thinking en Design Sprint. De afgelopen jaren is de populariteit van beide onderwerpen verdrievoudigd (bron: Google…Lees verder

Word een retailer van betekenis

Word een retailer van betekenis: start met transformeren Sinds de aandacht voor de beleveniseconomie is het orkestreren van een ‘perfecte beleving’ een belangrijk onderdeel geworden van de strategie voor retailers.…Lees verder
1 2

Zij gingen je voor

Logo KNVB
Logo DBS Automotive

 

Download GRATIS whitepaper
Zo overtuig je directie van de voordelen van een purpose
gedreven organisatie. Inclusief stappenplan.


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.