5 voordelen om juist nu aan de slag te gaan met de purpose van je organisatie In een tijd van onzekerheid en nieuwe regels zien we veel veranderen. We zien…Lees verder
Aan de slag met Purpose Marketing? Gebruik de Sustainable Development Goals! Een maatschappelijk relevant merk heeft een positieve invloed op de betrokkenheid van je gebruikers, medewerkers en andere stakeholders. In…Lees verder
Merk positioneren? Stop with why! De afgelopen jaren heb ik veel positioneringssessies voor uiteenlopende organisaties mogen begeleiden. Vaak zijn dit verhelderende sessies waarmee genoeg input wordt verkregen om de komende…Lees verder
Wees een échte verrijking voor je klanten Sinds de komst van het boek ‘De betekeniseconomie’ van Aaron Hurst (2014) is het hebben van een purpose een veelbesproken onderwerp. Ook in…Lees verder
Als merk heb je veel te vertellen. Je bestaansrecht als merk in een enkele zin omschrijven kan dan nog wel eens lastig zijn. De afgelopen jaren zijn er veel verschillende…Lees verder
Podcast! met Ask Mathijs En hij is live! Eind vorig jaar ging ik in gesprek met Mathijs Kok van Ask Mathijs . Tijdens de blog gingen we dieper in over…Lees verder
Beleveniseconomie anno 2020. Tijd voor nieuwe inzichten Het regisseren van een ultieme klantbeleving is een belangrijke factor voor het succes van veel organisaties. Het boek ‘The Experience Economy’ van Pine…Lees verder
Design thinking vs Design sprint. Wat is het verschil en wat zijn de overeenkomsten? Design thinking en Design Sprint. De afgelopen jaren is de populariteit van beide onderwerpen verdrievoudigd (bron: Google…Lees verder
Word een retailer van betekenis: start met transformeren Sinds de aandacht voor de beleveniseconomie is het orkestreren van een ‘perfecte beleving’ een belangrijk onderdeel geworden van de strategie voor retailers.…Lees verder
We zien steeds meer merken die als doel hebben een positieve bijdrage te leveren aan de verbetering van mens, milieu en maatschappij. Om zo een positief effect op de wereld…Lees verder