Bewuste merken zijn de nieuwe norm

Merken die zich inzetten om een positieve verandering te weeg te brengen voor mens en planeet groeien sneller dan merken die dat niet doen*. Steeds meer merken zetten bewust de stap om een positieve bijdrage te leveren aan de verbetering van mens, milieu en maatschappij. Zij zijn het gevolg van een sociale beweging. Een beweging van mensen die op zoek zijn naar meer zingeving in het leven.

Start met luisteren!

Wil je met je merk ook een positieve bijdrage leveren? Dan zul je oude, vertrouwde (bedrijfs)modellen en denkpatronen overboord moeten gooien. Start met luisteren. Luisteren naar gesprekken op straat, naar de ideeën van je klanten en wat een klant beweegt om met jou in zee te gaan. Hoe lever je met je merk een positieve bijdrage en hoe kun je dat in de toekomst nog beter doen?

De werkwijze van better brands is erop gericht je betekenisvolle onderdelen centraal te stellen in je merk. We vatten dit samen in een merkverhaal die we aanhouden als leidraad voor je groeiplan. Vervolgens gaan we hard aan de slag om je ambities te realiseren.

 

* bron: Unilever: ‘brands with purpose grow’

Even kennis maken?

Waarom? Hoe? Welke? Wie? De vraag achter de vraag doorgronden om zo de logica te vinden. Dat is wat mij dagelijks bezig houdt. Waarom? omdat sommige antwoorden die gegeven worden niet altijd logisch zijn. Soms te makkelijk lijken of soms beter, eerlijker, verantwoorder, efficiënter beantwoord kunnen worden.

Mijn natuurlijke nieuwsgierigheid gecombineerd met mijn passie om merken verder te helpen resulteert in Better Brands. Een bureau voor het realiseren van positieve impact. Organisaties waar ik in het verleden voor gewerkt heb:

Erik Jager

Erik Jager

Laatste blogs

Contact


Telefoon:
+31 (0)6 144 33 583

Adres:
better brands
Nieuwe Kazernelaan 17
6711 JA Ede

Email:
info@betterbrands.nl

Kvk-nummer: 75832208
Btw-id: NL001895948B05